Πρωτοπορία με εμπειρία και τεχνολογία: 1954-σήμερα
Η BILSTEIN διέκρινε πρώτη το 1954 τις τεράστιες δυνατότητες που έκρυβε μια ιδέα του γάλλου ερευνητή των κραδασμών, καθ. Bourcier de Carbon. Στόχος ήταν να ακυρωθούν τα φυσικά μειονεκτήματα των συνηθισμένων τηλεσκοπικών αμορτισέρ, να γίνουν ελαφρύτερα και να μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε θέση. Ο φιλόδοξος αυτός στόχος επετεύχθη με τεράστια αναπτυξιακή προσπάθεια και σημαντικές επενδύσεις σε κατάλληλές παραγωγικές εγκαταστάσεις.
Το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο. Η τοποθέτηση του πρώτου μονοσωλήνιου αμορτισέρ αερίου το 1957 σε ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο της Mercedes-Benz AG από την τότε «Εταιρεία κατασκευής μεντεσέδων και γρύλων BILSTEIN» θεωρείται σήμερα ένα ορόσημο στην εξέλιξη της τεχνολογίας ενεργούς οδηγικής ασφάλειας. Η τεχνολογία αερίου υπό πίεση υιοθετήθηκε εν τω μεταξύ σε όλους τους τύπους τηλεσκοπικών αμορτισέρ για αυτοκίνητα υψηλής αξίας και επιδόσεων. Το τελευταίο κατασκευαστικό επίτευγμα της εταιρείας είναι η μονάδα αερανάρτησης που παρουσίασε η BILSTEIN «just in sequence» για τη γραμμή παραγωγής των Mercedes S.
Οι απαιτήσεις των κατασκευαστών και βελτιωτών αυτοκινήτων, αλλά και η αφοσίωση της εταιρείας στα μηχανοκίνητα σπορ, αποτελούν την κινητήρια δύναμη για κάθε εγχείρημα ανάπτυξης και καινοτομίας της BILSTEIN έως σήμερα. Όλα τα οχήματα Mercedes-AMG στις διοργανώσεις του γερμανικού πρωταθλήματος DTM και περισσότερες από τις μισές ομάδες των 24ωρων αγωνισμάτων στην πίστα του Nürburgring εμφανίζονται στην αφετηρία με προϊόντα BILSTEIN.